Talvessa on se hyvä puoli, että voi tehdä noita pieniä näpertelyjä kun pihallakaan ei pysty tekemään mitään. Kerrostalossa kun ei noita pihatöitä ole ja mökillä ei olla nyt käyty kun tuo minun isäntä ei ole ollu siinä kunnossa, että olisi pystynyt siellä rämpimään. Kylkiluu murtui tuossa pari viikkoa sitten joten nyt otetaan rauhallisesti.

Löysin vihdoin päällisen keinuun. En halunnu mitään perinteistä kun ne värit ei minun makua miellyttäny. Olisin kyllä halunnu sen perinteisen kankaan, mutta harmaa-valko-kultasena. Mutta en sitä löytäny vaika kävin monessa liikkeessä. Mutta päädyin tähän. Ja tykkään.

Kultaukset oli tosi huonossa kunnossa myös tässä kiikussa. Olen ostanu tän kiikun käytettynä torin kautta.  Joten puhdistin tuolin kunnolla ja maalasin kultaukset uudelleen ja päällystin istuin osan. Olen nyt kyllä tosi tyytyväinen siihen.

keinu.jpg

Minä oon niitä kummajaisia jotka tykkää käyttää servettejä ja lautasliinoja. Ja lautasliinoista varsinkin kankaisena tykkään. Tosin niitä täytyy aina aika-ajoin uusia kun ne tarhriintuu eikä lähde pesussa enää puhtaaksi.  Nyt monen vaiheen jäkeen sitten aloitin merkkaamaan niitä. Tein koevedoksen ensin verhokankaan tilkuun. Tosin muutin sitten vähän tuota itse lautasliinaan.  Niitä sitten täytyy merkata 12 kpl. Hidasta mutta mukavaa puuhaa. Vähän kyllä oli taito ruosteessa sillä en ole merkannu ainakaan 30v yhtään. Mutta kun aikani harjoittelen niin eiköhän se siitä taas luista.

Tässä koevedos.

harjoitus.jpg

Minä joka oon niin vanhanaikanen että välillä hävettää innostuin isännän kannustamana hankkimaan aktiivisuusrannekkeen. Muta en ole saanu sitä vielä ohjelmoitua. Jotenkin tuntuu niin hankalalta. Mutta taidan jättää koko ohjelmoinnin isännälle tai pojalla. Kun ei onnistu niin ei. Ainakin nyt tuntuu siltä. Laitoin sen isännän yöpöydälle ja itse aloin tehdä tätä päivitystä.