Joulu on minusta vuoden ihanin aika. Tänä vuonna emme saaneet valkeaa joulua. Lämmintäkin oli viisi astetta. Poikakaan ei päässyt tulemaan lasten kanssa jouluksi kun olivat infulenssan kourissa. Mutta tulevat sitten kun paranevat. 

Mutta muuten vietimme ihanan rauhallisen joulun. Läheiset olivat ajatuksissamme vaikka eivät paikalla.

Tänäkin vuonna joulukoristeet oli valkeaa ja kullan väristä. Joulumaan kasasin tänä vuonna. Ja Rölli antoi olla sen rauhassa. Lukuun ottamatta kolmea pikkukuusta. Ne se käy nakkaamassa pois paikaltaan aina välillä.

Joulumaa

20251226_105208.jpg

 

20251226_105349.jpg

 

20251226_105403%280%29.jpg

 

20251226_105410.jpg

 

20251226_105424.jpg

 

20251226_105435.jpg

Valitettavasti tila ei anna tehdä siitä laajempaa. Mutta mene ja tiedä, ehkä joskus.

Valkeaa on joulun koristeet

20251226_105244.jpg

Verhoina kultatähtiä.

20251226_105318.jpg

Mutta valkoiset joulutähdet on minun suosikit joulukoristeen.

20251226_105330.jpg

Niitä onkin vähän joka paikassa.

20251226_105905.jpg

Mutta eihän tonttujaan voi unohtaa..

20251226_105618.jpg

Keittiössä sama teema jatkuu.

20251226_105816.jpg

Ovenpäälliset, peilien ja taulujen koristeeksi myös.

20251226_105706.jpg

Mutta myös valaistuja joulutähtiä unohtamatta.

20251226_124447.jpg

Sain naapurin pikkuvaarilta kukan. Ja kukkia se aukaisi jo tässä vaiheessa 9 kukkaa. Vielä on yksi kukkaputki aukeamatta. Näin komeaa en ole ennen omistanutkaan. 

Nytvain nautitaan kodin jouluasusta. 

Oikein mukavaa ja lämminhenkistä joulunaikaa kaikille.

Sekä jo etukäteen onnellista vuotta 2026