Joulu on minusta vuoden ihanin aika. Tänä vuonna emme saaneet valkeaa joulua. Lämmintäkin oli viisi astetta. Poikakaan ei päässyt tulemaan lasten kanssa jouluksi kun olivat infulenssan kourissa. Mutta tulevat sitten kun paranevat.
Mutta muuten vietimme ihanan rauhallisen joulun. Läheiset olivat ajatuksissamme vaikka eivät paikalla.
Tänäkin vuonna joulukoristeet oli valkeaa ja kullan väristä. Joulumaan kasasin tänä vuonna. Ja Rölli antoi olla sen rauhassa. Lukuun ottamatta kolmea pikkukuusta. Ne se käy nakkaamassa pois paikaltaan aina välillä.
Joulumaa






Valitettavasti tila ei anna tehdä siitä laajempaa. Mutta mene ja tiedä, ehkä joskus.
Valkeaa on joulun koristeet

Verhoina kultatähtiä.

Mutta valkoiset joulutähdet on minun suosikit joulukoristeen.

Niitä onkin vähän joka paikassa.

Mutta eihän tonttujaan voi unohtaa..

Keittiössä sama teema jatkuu.

Ovenpäälliset, peilien ja taulujen koristeeksi myös.

Mutta myös valaistuja joulutähtiä unohtamatta.

Sain naapurin pikkuvaarilta kukan. Ja kukkia se aukaisi jo tässä vaiheessa 9 kukkaa. Vielä on yksi kukkaputki aukeamatta. Näin komeaa en ole ennen omistanutkaan.
Nytvain nautitaan kodin jouluasusta.
Oikein mukavaa ja lämminhenkistä joulunaikaa kaikille.
Sekä jo etukäteen onnellista vuotta 2026



Kommentit